אחרי המתנה ארוכה בנוגע לקוד ההטבה אותו הם כמובן לא שלחו בהודעה.
הם הועילו בטובם לשלוח קוד. הכל טוב ויפה, נכנס ללאן, למשתמש ממנו יש לי את המנוי של 19/20 והפלא הפלא הוא כותב שאין מקומות זמינים לשער 4-5.
מה עושים במצב כזה?
זיכרון ישן אבא אז אמר לי
זאת הפועל תל אביב, נולדנו לסבול
tvti כתב: ↑28 יוני 2021, 14:09
אחרי המתנה ארוכה בנוגע לקוד ההטבה אותו הם כמובן לא שלחו בהודעה.
הם הועילו בטובם לשלוח קוד. הכל טוב ויפה, נכנס ללאן, למשתמש ממנו יש לי את המנוי של 19/20 והפלא הפלא הוא כותב שאין מקומות זמינים לשער 4-5.
מה עושים במצב כזה?
תלך לרשימת המנויים בהיסטוריה שלך, תסמן את המנוי הקודם, ותלחץ על 'חידוש'.
tvti כתב: ↑28 יוני 2021, 14:09
אחרי המתנה ארוכה בנוגע לקוד ההטבה אותו הם כמובן לא שלחו בהודעה.
הם הועילו בטובם לשלוח קוד. הכל טוב ויפה, נכנס ללאן, למשתמש ממנו יש לי את המנוי של 19/20 והפלא הפלא הוא כותב שאין מקומות זמינים לשער 4-5.
מה עושים במצב כזה?
תלך לרשימת המנויים בהיסטוריה שלך, תסמן את המנוי הקודם, ותלחץ על 'חידוש'.
תודה רבה!
עבד.
זיכרון ישן אבא אז אמר לי
זאת הפועל תל אביב, נולדנו לסבול
tvti כתב: ↑28 יוני 2021, 14:09
אחרי המתנה ארוכה בנוגע לקוד ההטבה אותו הם כמובן לא שלחו בהודעה.
הם הועילו בטובם לשלוח קוד. הכל טוב ויפה, נכנס ללאן, למשתמש ממנו יש לי את המנוי של 19/20 והפלא הפלא הוא כותב שאין מקומות זמינים לשער 4-5.
מה עושים במצב כזה?
tvti כתב: ↑28 יוני 2021, 14:09
אחרי המתנה ארוכה בנוגע לקוד ההטבה אותו הם כמובן לא שלחו בהודעה.
הם הועילו בטובם לשלוח קוד. הכל טוב ויפה, נכנס ללאן, למשתמש ממנו יש לי את המנוי של 19/20 והפלא הפלא הוא כותב שאין מקומות זמינים לשער 4-5.
מה עושים במצב כזה?
אחרי כמה זמן קיבלת את הקוד?
אני עדיין ממתין
שלחתי להם מייל בנושא וענו לאחר יומיים בערך
זיכרון ישן אבא אז אמר לי
זאת הפועל תל אביב, נולדנו לסבול