האדס כתב: ↑26 יוני 2021, 21:44
שאלה קצרה, אם לא ״לקחתי״ את הזיכוי שלי לפני פתיחת המנויים- כעת זה אבוד?
איך זה עובד? לא מצליח להבין
לא הבנתי לא ניצלת את הזיכוי שקיבלת מלאן בקניית המנוי או שעדיין לא בחרת מן האפשרויות המצועות על ידי הפועל ?
אם התכוונת ל1 אז לא תוכל להשתמש בזיכוי יותר כי כבר רכשת מנוי
אם התכוונת ל2 שעדיין לא בחרת זיכוי תנסה באתר של לאן תיכנס למשתמש לאזור הספורט ותפתח את כל הרשימה אמור להיות שם הפועל תל אביב תכנית זיכויים 20/19 ותבחר שמה אני עשיתי את זה בחמישי האחרון עדיין לא קיבלתי מלאן קוד אבל מאמין שאקבל מחר.
האם אפשר לחדש רק את המנויים במקום שיש לי או שיש אפשרות להחליף יציע (לדוגמא מ-7 תחתון לעליון) ?
אם יש לי שני מקומות מסומנים ואני רוצה להוסיף מנוי נוסף שישב לידי האם צריך למלא טופס שינוי מקום (איך ממלאים אותו?)
כדי שיוכלו למקם אותי במקום שיש לידי מקום פנוי או שאין דרך כזאת ?
כשאומרים שבשבע עליון ב-423-424 יהיו סדרני הושבה הכוונה שאלו מקומות מסומנים או שפשוט ידרשו לשבת ולא לעמוד ?
לפני כל הדיבורים על חרם מנויים בגלל התנהלות המועדון,צריך פעם אחת להרים את הכפפה ולעשות חרם מנויים,עד שהשירות של לאן ישתפר משמעותית,כולל הורדה דרמטית של המס הגולגולת הלא הגיוני שלהם על כל הזמנה.או לחילופין שיעברו לחברה אחרת.דיי נשבר הזין אנחנו לא שבויים של אף אחד והאינטרס של המועדון זה לדאוג לשירות שהוא לכל הפחות סביר בכל הנוגע לעניין הכרטיסים.אבל כולם רצים כצאן לטבח לרכוש מנויים לא נמאס לכם?!
בני12 כתב:האם אפשר לחדש רק את המנויים במקום שיש לי או שיש אפשרות להחליף יציע (לדוגמא מ-7 תחתון לעליון) ?
אם יש לי שני מקומות מסומנים ואני רוצה להוסיף מנוי נוסף שישב לידי האם צריך למלא טופס שינוי מקום (איך ממלאים אותו?)
כדי שיוכלו למקם אותי במקום שיש לידי מקום פנוי או שאין דרך כזאת ?
כשאומרים שבשבע עליון ב-423-424 יהיו סדרני הושבה הכוונה שאלו מקומות מסומנים או שפשוט ידרשו לשבת ולא לעמוד ?
לגבי הושבה הכוונה מקומות מסומנים.
לגבי מנוי נוסף לידך לדעתי יהיה על בסיס מקום פנוי אם המנוי שהיה לידך לא יחדש.
שלח מייל להפועל אולי יענו לך תדע
האדס כתב: ↑26 יוני 2021, 21:44
שאלה קצרה, אם לא ״לקחתי״ את הזיכוי שלי לפני פתיחת המנויים- כעת זה אבוד?
איך זה עובד? לא מצליח להבין
לא הבנתי לא ניצלת את הזיכוי שקיבלת מלאן בקניית המנוי או שעדיין לא בחרת מן האפשרויות המצועות על ידי הפועל ?
אם התכוונת ל1 אז לא תוכל להשתמש בזיכוי יותר כי כבר רכשת מנוי
אם התכוונת ל2 שעדיין לא בחרת זיכוי תנסה באתר של לאן תיכנס למשתמש לאזור הספורט ותפתח את כל הרשימה אמור להיות שם הפועל תל אביב תכנית זיכויים 20/19 ותבחר שמה אני עשיתי את זה בחמישי האחרון עדיין לא קיבלתי מלאן קוד אבל מאמין שאקבל מחר.
זה לא נכון.
גם אני חידשתי ולא קיבלתי את ההטבה. אתמול הייתי במקרה בתל אביב אז נכנסתי למשרדים של לאן. אני חייב להגיד שהם היו מאד נחמדים ואדיבים (בלי ציניות) וב-5 דקות העניקו לי את ההטבה.
לידיעתכם.
אין אלוהים.
דת (כל דת) - ההונאה הגדולה ביותר בתולדות האנושות!
Hapolo כתב: ↑27 יוני 2021, 21:02
לפני כל הדיבורים על חרם מנויים בגלל התנהלות המועדון,צריך פעם אחת להרים את הכפפה ולעשות חרם מנויים,עד שהשירות של לאן ישתפר משמעותית,כולל הורדה דרמטית של המס הגולגולת הלא הגיוני שלהם על כל הזמנה.או לחילופין שיעברו לחברה אחרת.דיי נשבר הזין אנחנו לא שבויים של אף אחד והאינטרס של המועדון זה לדאוג לשירות שהוא לכל הפחות סביר בכל הנוגע לעניין הכרטיסים.אבל כולם רצים כצאן לטבח לרכוש מנויים לא נמאס לכם?!
לא תוכל לארגן דבר כזה, בטח לא השנה. מה שאפשר כן לעשות כרגע זה להפציץ את המועדון בהודעות על השירות המחפיר שלהם, ולכתוב שזה עשוי לפגוע במספר המנויים
האדס כתב: ↑26 יוני 2021, 21:44
שאלה קצרה, אם לא ״לקחתי״ את הזיכוי שלי לפני פתיחת המנויים- כעת זה אבוד?
איך זה עובד? לא מצליח להבין
לא הבנתי לא ניצלת את הזיכוי שקיבלת מלאן בקניית המנוי או שעדיין לא בחרת מן האפשרויות המצועות על ידי הפועל ?
אם התכוונת ל1 אז לא תוכל להשתמש בזיכוי יותר כי כבר רכשת מנוי
אם התכוונת ל2 שעדיין לא בחרת זיכוי תנסה באתר של לאן תיכנס למשתמש לאזור הספורט ותפתח את כל הרשימה אמור להיות שם הפועל תל אביב תכנית זיכויים 20/19 ותבחר שמה אני עשיתי את זה בחמישי האחרון עדיין לא קיבלתי מלאן קוד אבל מאמין שאקבל מחר.
זה לא נכון.
גם אני חידשתי ולא קיבלתי את ההטבה. אתמול הייתי במקרה בתל אביב אז נכנסתי למשרדים של לאן. אני חייב להגיד שהם היו מאד נחמדים ואדיבים (בלי ציניות) וב-5 דקות העניקו לי את ההטבה.
לידיעתכם.
מה הכתובת שלהם? לפי האתר יש 2 כתובות, בפרוג ובפרישמן. באיזה מהם היית?
הלכתי לשם פיזית ברחוב פרוג בת"א , היה שם הרבה נציגי שירות עלאק מתכונת מצומצמת.
מי שחשוב לו העניין של המנוי מציע לו ללכת לשם פיזית כי אני לא חושב שהם יענו לטלפון.
1. כבירי לקחת הלוואוצ מלאן על חשבון העונה הבאה זה כבר לא רלוונטי
2. להסכם עם לאן יש ייתרון בכל שבדרך כלל הםץוא כזה שמבטיח הרבה כסף לתחילת העונה, למשל שלאן יעבירו להפועל 10 מליון שקל ביוני עבור תפעול העונה ורק לאחר שסכום הרכטיסים לא כולל עמלות עובר את ה 10 מליון לאן חוזרים להעביר כסף. השיטה הזאת מאפשרת לקבוצה להתנהל ללא לחץ כלכלי בתחילת השנה.
3. לאן שהוא ללא ספק משרד כרטיסים גדול לא מצליח להתמודד עם מכירת מנויים לפי הדיבורים פה, ובנוסף לקראת כל משחק גדול האתר שלהם קורס. וזה כאשר הם מתפעלים ומחזיקים שרתים מיוחדים לצורך זה כל השנה. למה אתם חושבים שמועדון הפועל תל אביב יצליח לנהל ותפעל משהו בסגנון ללא בעיות?
המתנתי אתמול שעה ולא ענו
מייל ללאן, הודעת וואטספ, 2 הודעות ליוזר של הפועל תל אביב שהבטיחו להעביר ללאן (דווקא במועדון היו שירותיים מאוד)
ועדיין אין מענה.
shaharot כתב: ↑29 יוני 2021, 10:39
לקח לי "רק" 50 דק ובסוף ענו ועזרו לי
חיכת 50 דקות עם הבחור שחוזר על עצמו בריפיט??
איך אין שום מוזיקה או פשוט צלצול, זה ממש עינוי סיני הדבר הזה
אי אפשר להתלונן לרשות להגנת הצרכן? (על לאן בכללי לא רק על העינוי הטלפוני)
שמתי על רמקול והמשכתי לעבוד.
אני כמעט בטוח שאפשר לתלונן על זה שהם לא אומרים את המיקום שלך בתור ו/או מציעים לך אופציה שיחזרו אליך. להגיד לי זמני המתנה ארוכים מהרגיל זה ממש לא עוזר!!!!
זה מספר עצום של מכורים וחסרי חוט שדרה.
עשו קיץ בינוני לראשונה אחרי שנים וכבר ארבעת אלפים מכורים חידשו.
עדיין אין חלוץ, הקפטן כנראה ישוחרר, הלך הבלם הטוב והיציב מבין השלושה, בלם נוסף יגורש מהארץ בגלל קומבינה מגעילה/טעות מנהלתית(שכונה בשני המקרים).
הביאו שחקן שהוא סימן שאלה (ורד) ושחקן מצויין אחד.
עדיין לא התחילו השחרורים שבדרך כלל הם עושים אחרי תחילת מכירת המנויים לקהל הרחב.
זה מספר גדול מאוד בעיני בהתחשב ב:
1. ברוב המקומות באצטדיון אין שום לחץ של חידוש, כיוון שהאצטדיון ענק והאפשרות שלך גם לחדש בעוד שבוע היא אדירה.
2. לא תקשרו לקהל הרחב את המשמעות של מחיר מחדש לעומת לא מחדש, ולא ברור אם יהיה שינוי ברמת המחירים. אני מניח שברגע שהיענות תהיה נמוכה אם לא ישנו מחירים. ויעשו גם פאול מול המנויים שחידשו וגם פאול קדימה שיסמנו לקהל שאין משמעות לחידוש מוקדם.
3. כל המערך האופרטיבי של חידוש המנויים היה כישלון ידוע מראש - האפשרות לקבל זיכוי הייתה נוראית, קשה ומעצבנת (כנראה יד מכוונת) והאפשרות לחדש מול לאן הייתה כמעט בלתי אפשרית למי שהסתבך באתר.
4. כל אסטרטגיית השיווק (המושיק תאומית) הייתה בנויה על ההחתמה של בן שהר. הם תזמנו את ההחתמה עם שחרור המנויים, ושהר דפק להם את זה, מה שמוסיף עוד אור לסיפור ההודעה העצבנית והחובבנית של הפסקת המו״מ ו״בחינם לא נקח אותו״ כי זה דפק להם את התכנית.
אני מעריך שבסופו של התהליך המספר יתייצב על 8000 מנויים שזו כמות סבירה שממש לא מממשת את הפוטנציאל של הקהל.
מצד שני, ההשקעה בשיווק היא אפסית. אז יש כאלו שיגידו שזה לא מספר כזה גרוע.