*היום במחלקת הנשים של הפועל תל אביב: חוזרות לשחק*

פורום אוהדי הפועל תל אביב
שליחת תגובה
אורביט
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 11:43
קיבל.ה  91 לייקים

לאחר כמעט חודשיים ללא משחק, שבוע לאחר חזרת הליגה הארצית לנשים מהסגר למחזור החופשי שלנו, תפתח הבוקר קבוצת הבוגרות של הפועל תל אביב את המחזור החמישי בליגה עם משחק ביתי מול מכ' יבנה, שיחל בשעה 10:00, ויתקיים במגרש 2, המרכזי המתחם חודורוב (רח' הלוחמים 4, תל-אביב/יפו, מול ביה"ח וולפסון, חולון).
החניכות של חגי עקיבא, שעדיין במאזן מושלם של שלושה נצחונות משלושה משחקים עם 9 נקודות והפרש שערים 3:19, מגיעות מהמקום השני בטבלה (לאחר שהפ' מעגן מיכאל עלתה לראשות הטבלה בזכות הפרש שערים עדיף בהשלמת שלושת משחקיה) אחרי הנצחון 0:6 על הפ' בנות קטמון י-ם משלושער של מאיה חולתי ושערים של מאיה יעקבי, ליאור עטר וסברינה ברטון.
לרשותן גם תעמוד שחקנית החוד החדשה, סופי לכטר, אשר הגיעה ממכ' חולון (ליגת העל), וצפויה לערוך הבוקר את הופעת הבכורה שלה במדים האדומים שלנו.
האורחות במקום השמיני ולפני האחרון בטבלה, כשבמאזנן נקודה אחת והפרש שערים 18:4, גם הן בתום שלושה משחקי ליגה, שבאחרון מהם הובסו 9:0 ע"י הפ' מעגן מיכאל.
בכפוף למגבלות ההתקהלות לא תותר כניסת אוהדים ליציע, אך ניתן יהיה לצפות במשחק מבעד לגדרות הסמוכות למגרש החניה שמעל למגרש, וכולם וכולן מוזמנים ומוזמנות להגיע ולעודד משם את השדות האדומותתמונה
בהצלחהתמונה

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  1678 לייקים

בהצלחה!
יהיה טוב הפועל!
שליחת תגובה