על סגרים ונגיפים (אשכול קורונה)

המועצה ע"ש וולטון הקדוש היא המקום בו תוכלו לדבר על כל נושא שהקשר בינו לבין כדורגל קלוש עד לא קיים בכלל

האם תהיה מוכן להתחסן בחיסון כאשר תהיה לך האפשרות?

כן
90
74%
לא
19
16%
מתלבט
13
11%
 
סך הכול הצבעות: 122
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  1260 לייקים

טכנו אני אמרתי כל הזמן אותו דבר.
אתה זה שקבע שאיןמדבר כזה תמותה לפי חתך גיל ואז קבע שיש.
קבע שתמותה זה דבר אחד אבל לא התייחס לשיעור תמותה שבכלל נבדק בשינוי באחוזים...

אפשר להמשיך. אבל הסכמנו שדעה כזאת היא לגיטימית וזה בעצם מה שטענתי, שהדעה לגיטימית .

וגם אם תמשיך להתפלפל הסכמת איתי שאם במדינה מסויימת יש תמותה של מליון איש, ובשנה ספציפית יש מגפה שמתים ממנה 400 אלף בני 70+ יש סיכוי טוב שהתמותה באותו שנה לא תהיה 1.4 מליון אלא פחות (נגיד 1.2 מליון) בעוד שאם היו מתים במגפה 400 אלף בני 20-30 התמותה היתה הרבה יותר קרובה ל 1.4 מליון.


אז אם תעסק רק בשורה התחתונה כאשר מתו בני 70+ היתה עליה של 20% בשיעור התמותה וכאשר מתו בני 20-30 היתה עליה של 40%.

אז כן מדובר באותם 400 אלף שמתו מהמחלה אבל התמותה השנתית לא אותו דבר.

ומאחר ולהבנתי קיבלת והסכמת עם הטענה הזאת (אל תתפס למספרים) אז הסכמת עם כל מה שאמרתי בדיון.
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1233 לייקים

לארי קינג מת מקורונה בגיל 87. היה בשיאו מהמראיינים המשפיעים בעולם.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  1619 לייקים

El dudernio כתב: 23 ינואר 2021, 17:06 טכנו אני אמרתי כל הזמן אותו דבר.
1. אתה זה שקבע שאיןמדבר כזה תמותה לפי חתך גיל ואז קבע שיש.
קבע שתמותה זה דבר אחד אבל לא התייחס לשיעור תמותה שבכלל נבדק בשינוי באחוזים...

2. אפשר להמשיך. אבל הסכמנו שדעה כזאת היא לגיטימית וזה בעצם מה שטענתי, שהדעה לגיטימית .

3. וגם אם תמשיך להתפלפל הסכמת איתי שאם במדינה מסויימת יש תמותה של מליון איש, ובשנה ספציפית יש מגפה שמתים ממנה 400 אלף בני 70+ יש סיכוי טוב שהתמותה באותו שנה לא תהיה 1.4 מליון אלא פחות (נגיד 1.2 מליון) בעוד שאם היו מתים במגפה 400 אלף בני 20-30 התמותה היתה הרבה יותר קרובה ל 1.4 מליון.


אז אם תעסק רק בשורה התחתונה כאשר מתו בני 70+ היתה עליה של 20% בשיעור התמותה וכאשר מתו בני 20-30 היתה עליה של 40%.

אז כן מדובר באותם 400 אלף שמתו מהמחלה אבל התמותה השנתית לא אותו דבר.

4. ומאחר ולהבנתי קיבלת והסכמת עם הטענה הזאת (אל תתפס למספרים) אז הסכמת עם כל מה שאמרתי בדיון.
1. לא אמרתי דבר כזה. שאלתי אותך כל פעם אם אתה מתכוון לתמותה בפרק זמן יותר ארוך, או לתמותה של קבוצה מסוימת, ואתה הגבת בעצבים שתמותה זה תמותה או משהו כזה.
2. כמעט כל דעה היא לגיטימית. זה לא ממש אומר הרבה. מה שהיה לא לגיטימי היה ההסתתרות (הכושלת) מאחורי מושגים סטטיסטיים במקום פשוט להגיד את מה שאתה חושב (או את מה שמי שאתה מתנדב לייצג חושב, אצלך אי אפשר לדעת).
3. אתה עדיין לא מעכל את המספרים האמיתיים. אם כל 400,000 המתים היו בני שבעים פלוס, אז התמותה השנה, במקום המיליון ההיפוטטתי, הייתה 1.37 מיליון. אם כולם היו בני עשרים, אז היא הייתה 1.38 מיליון (כל המספרים הם סתם סדרי גודל שאני מעריך, לא תוצאה של חישוב. אני מתבסס על הטבלה הזאת, שכבר הבאתי קודם, אבל כנראה פספסת: https://www.ssa.gov/oact/STATS/table4c6.html#fn1).
4. הבנתך לקויה מאוד בהקשר הזה, כאמור.
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

https://news.walla.co.il/item/3413382
באמ״ן מזהירים מהתפתחות מוטציה ישראלית עמידה לחיסון עקב התנאים בישראל
אדום מטלי
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
קיבל.ה  557 לייקים

dino כתב: 23 ינואר 2021, 23:26 https://news.walla.co.il/item/3413382
באמ״ן מזהירים מהתפתחות מוטציה ישראלית עמידה לחיסון עקב התנאים בישראל
מה לאמ"ן ולענייני בריאות?
האם משרד הבריאות מציג דוחות על פיתוח הגרעין של סוריה?
הפוסט קיבל 2 לייקיםteknoboyff0000
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1233 לייקים

הם יודעים שהביב לא מקשיב למשרד הבריאות. מקווים להעביר אזהרות כך שיקשיב.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
הפוסט קיבל לייק אחדff0000
סמל אישי של משתמש
ff0000
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  48 לייקים

וצריך להבין ביולוגיה ברמה של תיכון(מחוץ לישראל אמנם) כדי להבין שככל שיש יותר נדבקים כך גם יהיו יותר וריאנטים, ושככל שיש יותר מחוסנים כך גם היתרון האבולוציוני של וריאנטים שפיתחו עמידות לחיסון.
החתול של שרדינגר לשעבר, ולא לשעבר
לא מלך! לא מלכה! לא לורד! לא אדון!
לא ישטו בנו שוב!
הפוסט קיבל לייק אחדEl dudernio
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  1085 לייקים

ואולי כדאי לקבוע דברים כאלה עם יותר מידע תיכוני...
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
הפוסט קיבל לייק אחדסומך
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  686 לייקים

פרסמתי את זה פעם כאן ואפרסם שוב- https://www.calcalist.co.il/local/artic ... 41,00.html
כדאי לקרוא לגבי מוטציות מסביר קצת את העניינים
long live the zapta
סמל אישי של משתמש
ff0000
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  48 לייקים

KingAlpaca כתב: 25 ינואר 2021, 16:46 ואולי כדאי לקבוע דברים כאלה עם יותר מידע תיכוני...
רצוי, ורצוי שהמודיעין לא יהיה זה שמזהיר מדברים כאלה, ורצוי שהרבנים לא יהיו אלה שמחליטים מה נעשה עם האינפומציה הזאת, וגם רצוי שאת יתר ההחלטות לא יקבלו על סמך מה טוב לעריצים שנחתם איתם הסכם מכירת נשק...
החתול של שרדינגר לשעבר, ולא לשעבר
לא מלך! לא מלכה! לא לורד! לא אדון!
לא ישטו בנו שוב!
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1233 לייקים

https://www.haaretz.co.il/health/corona/1.9501945
חיסונים פותחו, אך היכן עומד המרוץ לתרופה?
מאת קרל זימר, ניו יורק טיימס

היעדר תיאום והשקעה ממשלתית הותירו את המאבק לפיתוח תרופה לקורונה הרחק מאחור, אף כי ייתכן שרק תרופות יסיימו את המשבר
חלפה כמעט שנה מאז פרצה מגפת הקורונה, ובכל יום מתים בארה"ב אלפי בני אדם. אמנם מבצע חיסון האוכלוסייה יצא לדרך, אך יידרשו עוד חודשים ארוכים עד שחלק נרחב מהציבור יהיה מחוסן, וכל זאת בזמן שלרשות הרופאים והרופאות עומד מספר מצומצם של תרופות נגד הנגיף. קומץ טיפולים — רמדסיוויר, נוגדנים חד־שבטיים (מונוקלונלים) ודקסמתזון (סטרואיד) — שיפרו את הטיפול בחולי הקורונה, אך אלה אינן תרופות פלא, והן אינן מתאימות לכל אחד. עד כה, המאמצים להשתמש בתרופות קיימות ולגלות תרופות חדשות לא הניבו פרי.
הממשל האמריקאי השקיע כבר 18.5 מיליארד דולר בפיתוח חיסונים, מבצע שהוביל לפיתוחם של חמישה חיסונים יעילים עד כה, במהירות חסרת תקדים. השקעת הממשל בתרופות, לעומת זאת, קטנה הרבה יותר — כ-8.2 מיליארד דולר — ורובה הופנתה לתרופות פוטנציאליות מעטות, כמו נוגדנים חד־שבטיים. הארגון והתיאום של מחקרים על תרופות אחרות היה לקוי ביותר. לפיכך נזנחו הרבה תרופות אנטי־ויראליות מבטיחות שאולי היו עוצרות את המחלה בשלב מוקדם. הניסויים בהן נתקעו או הופסקו לחלוטין, מפני שהחוקרים לא הצליחו להשיג את המימון או את המתנדבים הנחוצים.
בה בעת נמשכת ההשקעה בכמה תרופות שהניבו תוצאות מאכזבות. כיום יש ראיות רבות שלפיהן התרופות נגד מלריה הידרוקסיכלורוקווין וכלורוקווין אינן יעילות נגד קוביד־19, ואף על פי כן עדיין נמשכים כיום 179 מחקרים קליניים בהשתתפות 169,370 מטופלים, ובהם התרופות הללו נבחנות לטיפול בקורונה. מלבד זאת הקצה הממשל הפדרלי עשרות מיליוני דולרים לתוכנית להזרקת פלסמה של מחלימים מקוביד־19 ליותר מ–100 אלף חולים, אף על פי שטרם התקבלו ראיות של ממש ליעילות הטיפול הזה — וכעת נודע שהוא אינו יעיל בטיפול בחולי קורונה שאושפזו.
היעדר התיאום בין הניסויים, ההשקעה הממשלתית והידע המחקרי הובילו לכישלון ידוע מראש בניסויים רבים בתרופות אנטי־ויראליות נגד קורונה. ד"ר ג'נט וודקוק, הממונה בפועל על מינהל המזון והתרופות (FDA) האמריקאי וראש המרכז להערכה ולמחקר של תרופות (CDER) במינהל, טענה כי לו היה הממשל מקים רשת מתואמת של בתי חולים שיערכו ניסויים נרחבים ויחלקו ביניהם במהירות את הממצאים, היו היום בידי החוקרים תשובות רבות הרבה יותר.
ייתכן שתרופות אנטי־ויראליות חדשות ישפרו את המצב, אך רק בימים האלה המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) בארה"ב מגבשים תוכנית נרחבת לפיתוח תרופות כאלה, ופירוש הדבר הוא שהן לא יהיו זמינות לסייע בהתמודדות עם המגפה כעת. "המאמץ הזה קרוב לוודאי שלא יניב תרופות ב–2021", נאמר בהודעה של ד"ר פרנסס קולינס, ראש המכונים. "אנחנו רוצים להיות מוכנים למקרה שיופיע נגיף קורונה חדש ב–2024 או ב–2030".
בד בבד עם העלייה במספר החולים והמתים ברחבי ארה"ב, שיעור ההחלמה של אנשים שנדבקו בנגיף השתפר במידה ניכרת. מחקר שנערך בעת האחרונה מצא שביוני ירד שיעור התמותה של חולים שאושפזו ל–9%, לעומת 17% תמותה בתחילת המגפה, ומחקרים אחרים מצאו ממצאים דומים. חוקרים אומרים שהשיפור נובע במידת מה מהטיפול בסטרואיד דקסמתזון, שמעלה את שיעור ההישרדות של חולים קשים על ידי בלימת פעילות מערכת החיסון — במקום לבלום את הנגיף, כפי שעושות תרופות אחרות. כמו כן, ייתכן שהשיפור נובע מהעובדה שכיום אנשים שנדבקו בנגיף פונים לקבל טיפול בשלב מוקדם יותר. ומסתמן שגם עטיית מסכות ושמירה על ריחוק חברתי תורמים להפחתת החשיפה לנגיף.

מהירות או יעילות
כשנהפך נגיף הקורונה לאיום עולמי בתחילת 2020, הוא הניע רופאים רבים לנסות תרופות קיימות לטיפול בחולים. אך הדרך היחידה לדעת אם התרופות הללו יעילות היתה על ידי עריכת ניסויים קליניים נרחבים, שבהם חלק מהמטופלים יקבלו פלצבו ואחרים יקבלו את התרופה הנחקרת.
הכללת מאות אלפי בני אדם במחקרים כאלה היא אתגר לוגיסטי עצום. ולכן, בתחילת השנה שעברה מיקדו ה־NIH את המאמצים שלהם בתרופות מבטיחות אחדות. תמיכתם הובילה לאישור מהיר של רמדסיוויר ושל נוגדנים חד־שבטיים כתרופות נגד קורונה. רמדסיוויר, שמונעת שכפול של הנגיפים בתוך התאים, יכולה לקצר במידת מה את משך ההחלמה של חולי קורונה, אך היא איננה משפיעה על שיעור התמותה. לנוגדנים חד־שבטיים, שמונעים חדירה של הנגיף לתוך התאים, יש השפעה חזקה, אך רק אם חולים מקבלים אותם בטרם מחלתם מחמירה לידי מצב שדורש אשפוז.
מאות בתי חולים ואוניברסיטאות החלו לערוך ניסויים משלהם בתרופות קיימות — שהן בטוחות ומיוצרות בהיקף נרחב — וייתכן שהן יהיו יעילות גם נגד נגיף הקורונה. אבל רוב המחקרים האלה היו קטנים ומבולגנים.
במקרים רבים חוקרים נאלצו לארגן את הניסויים בלי תמיכה של הממשל הפדרלי או של חברות התרופות. באפריל, כאשר התמודדה העיר ניו יורק עם שיא התחלואה, צ'רלס מובס, חוקר מוח מבית הספר לרפואה על שם אייקן בבית החולים מאונט סיני, שמע שעל פי מחקרים שנערכו בצרפת ייתכן שתרופה אנטי־פסיכוטית מסוימת תהיה יעילה גם נגד קורונה. קודם לכן הבחינו רופאים בבתי חולים פסיכיאטריים שרק מעטים מהחולים שם נדבקו בקוביד־19 לעומת חברי צוות שטיפלו בהם. מכאן הסיקו החוקרים שייתכן כי אחת התרופות שהחולים מקבלים מגינה עליהם — ואכן, בניסויי מעבדה הוכח כי אחת התרופות, כלורפרומאזין, מונעת שכפול של נגיף הקורונה.
הרופאים ניסו לערוך ניסוי בכלורפרומאזין, אך עד שהם התארגנו, כבר התפשטה המגפה בכל צרפת. בשלב זה ייחד מובס כמה שבועות לארגון ניסוי משלו במטופלים שאושפזו במאונט סיני, אך הוא נתקל שם באותו מכשול בדיוק. "לא מצאנו מטופלים", אמר.
לו יכלו רופאים כמו מובס להיעזר ברשתות כלל־ארציות של בתי חולים, היה ביכולתם לאתר במהירות את המטופלים הנחוצים למחקרים שביקשו לערוך. רשתות כאלה קיימות, אך הן לא היו זמינות כדי לבדוק את היעילות של תרופות קיימות נגד קוביד־19.
חוקרים רבים סבורים שהזמן הטוב ביותר להילחם בנגיף הקורונה הוא זמן קצר לאחר ההידבקות, בשלב שבו הנגיף מתרבה במהירות. אבל גיוס מתנדבים לניסויים שאינם נערכים בבתי חולים הוא אתגר, שכן על החוקרים לאתר נדבקים מיד לאחר שאובחנו, ולמצוא דרך להעביר להם את התרופות שבניסוי.
חוקרים מאוניברסיטת קנטקי החלו לערוך ניסוי כזה בחודש מאי כדי לבדוק תרופה ששמה קאמוסטט, המשמשת לטיפול בדלקת בלבלב. הם סברו שאולי היא תהיה יעילה נגד קוביד־19 משום שהיא הורסת חלבון שנחוץ לנגיף כדי להדביק תאים של בני אדם. מאחר שקאמוסטט ניתנת בכדורים ולא בעירוי, היא עשויה להתאים מאוד למשתתפים במחקרים, שרבים מהם גרים באזורים כפריים מרוחקים.
אך אף על פי שהחוקרים ניסו לגייס משתתפים במשך שמונת החודשים האחרונים, הם לא הצליחו למצוא חולים רבים דיים מיד לאחר אבחנתם, בייחוד על רקע התנודות הלא צפויות במספר הנדבקים. הקושי הזה הוא "המקור לעיכובים בכל הניסויים ברחבי העולם", אמר ד"ר ג'יימס פורטרפילד, מומחה למחלות מידבקות בקולג' לרפואה באוניברסיטת קנטקי, שעומד בראש הניסוי.

סנסציה מיותרת
בשעה שרופאים כמו פורטרפילד התקשו לערוך מחקרים בכוחות עצמם, קומץ תרופות נהפכו לסנסציה, ותוארו כתרופות פלא גם בהיעדר ראיות לכך. הראשונה שבהן היתה הידרוקסיכלורוקווין, תרופה שפותחה נגד מלריה. קומץ מומחים טענו שהיא יכולה לרפא את המחלה, וכך גם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שטופל בה לאחר שחלה בקורונה ואושפז. אך במקום לבדוק את התרופה בניסוי אחד נרחב ומתוכנן היטב בהשתתפות בתי חולים רבים, רופאים ורופאות החלו לבדוק אותה בניסויים קטנים רבים. "לא היו שום תיאום ושום הנהגה מרכזית", אמר אילן שוורץ, מומחה למחלות מידבקות מאוניברסיטת אלברטה.
אף על פי כן העניק ה־FDA אישור חירום לתרופה לשימוש אצל חולי קורונה שאושפזו בבית חולים. כשניסויים קליניים גדולים החלו לדווח על תוצאות הניסוי בתרופה, התברר שאין בה שום תועלת, ויותר מזה — שהיא עלולה לגרום נזק. ביוני ביטל ה־FDA את האישור שניתן לה.
חוקרים רבים חשו תרעומת, וראו בכל העבודה שנעשתה בזבוז של זמן ומשאבים יקרים. "הלקח הברור והחד־משמעי מסיפור ההידרוקסיכלורוקווין מבחינת הקהילה הרפואית והציבור הוא שאסור לערב בין מדע לפוליטיקה", כתב בנובמבר ד"ר מייקל סאאג מאוניברסיטת אלבמה בברמינגהם, בכתב העת היוקרתי New England Journal of Medicine.
כיום, תרופה אחרת צוברת פופולריות — אף על פי שאין שום הוכחות ליעילותה — איברמקטין, המשמשת לטיפול בטפילים. הסנאטור הרפובליקאי רון ג'ונסון, ששיבח את ההידרוקסיכלורוקווין באפריל, כינס דיון בסנאט בדצמבר, ובו זימן את ד"ר פייר קורי להלל את האיברמקטין. קורי, שבאותה העת שימש מומחה למחלות ריאה ולטיפול נמרץ במרכז הרפואי אורורה סנט לוק'ס במילווקי, תיאר את האיברמקטין כ"תרופת פלא נגד קוביד־19". ואולם טרם התפרסמו תוצאות של ניסויים קליניים גדולים התומכים בטענות האלה — אלא רק תוצאות של ניסויים קטנים.
גם לו היה הממשל מקים רשת מרכזית לתיאום ניסויים, כפי שהוא מנסה לעשות כעת, מדענים היו נאלצים להתמודד עם קשיים בלתי נמנעים. נדרש זמן לעריכת ניסויים קפדניים לאיתור תרופות מבטיחות, ואחר כך צריך לוודא שהן ראויות להמשך המחקרים. לא ברור איך יבְררו הממונים בתחום בממשל החדש של ג'ו ביידן את התרופות הראויות לתמיכה. אך אם הניסויים יחלו בחודשים הבאים, ייתכן שיתקבלו ממצאים מועילים עד סוף השנה.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  736 לייקים

לחבר'ה שמתגוררים בחו"ל,
איך התקשורת שם מתייחסת למבצע החיסונים בישראל לעומת כמות החיסונים שמתקיימת באותה מדינה? (למשל בגרמניה הבנתי שיש מצוקה רצינית)
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  142 לייקים

מותר לענות? משפחה בארהב, צרפת והולנד(לא ישראלים ברילוקיישן חוץ מהולנד, אבל גם הם רואים את הערוץ 2 של הולנד)
בארהב, בתקשורת מיינסטרים באופן גורף משבחים את ישראל בקטע של "תראו את הגברים האלה איך הם עושים את זה נכון". עלתה טענה (שלא ראיתי את המקור שלה) שבפוקס הנימה לוותה בקורטוב אנטישמיות, בקטע אוונגליסטי כזה שמעריך את היהודים שיודעים לדאוג לעצמם וזין על העולם. בגדול הם רואים את זה באותו אופן שבו הם תופסים את המוסד. איזשהו כוח מאגי שיש למדינת היהודים החזקים.

בצרפת והולנד בעיקר משתמשים בנתונים כדי להציג את הכישלון במדינות שלהם. בצרפת היה איזה כתבה שלמה שהוקדשה לאופן שישראל עושה את החיסונים, וציינו לטובה את ההתגייסות הכללית.
מהולנד הפריכו דווקא את האיזכורים בישראל על מהומות בהולנד נגד העוצר, אמרו שזה היה far less dramatic ממה שהציגו בישראל

לחלוטין לא מתעלמים מזה,
מצד שני הגיוני גם שהמשפחה שלי כיהודים, רגישים יותר לדיווחים אודות ישראל.
הפלג האנטי ציוני במשפחה עשה פוסט בפייסבוק שדיווח שישראל ממש מונעת חיסונים מהרשות הפלסטינית. הכתבה שחוללה את הסערה:
https://www.lemonde.fr/blog/filiu/2021/ ... palestine/

עד כאן כתבנו לענייני התפוצות ממקום מושבו בישראל
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
הפוסט קיבל לייק אחדסומך
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

חייבים להתחיל לפתוח את הסגר? מוכנים לעליה בתחלואה כשיפתחו את מערכת החינוך? לא מבין מה העניין לפתוח
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  977 לייקים
יצירת קשר:

dino כתב: 07 פברואר 2021, 16:03 חייבים להתחיל לפתוח את הסגר? מוכנים לעליה בתחלואה כשיפתחו את מערכת החינוך? לא מבין מה העניין לפתוח
או שאין לך ילדים במערכת החינוך, או שלא יצא לך לדבר מספיק עם הורים מסביבך בשבועות האחרונים.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
סמל אישי של משתמש
pelegs
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 18:56
קיבל.ה  800 לייקים

הפועל כתב: 07 פברואר 2021, 16:49
dino כתב: 07 פברואר 2021, 16:03 חייבים להתחיל לפתוח את הסגר? מוכנים לעליה בתחלואה כשיפתחו את מערכת החינוך? לא מבין מה העניין לפתוח
או שאין לך ילדים במערכת החינוך, או שלא יצא לך לדבר מספיק עם הורים מסביבך בשבועות האחרונים.
אני מבין שילדים בבית כל היום זה מתיש, אבל עלייה בתחלואה, עוד מאות מתים והתמשכות של המגיפה בעוד כמה חודשים/שנים זה קקי לא נורמלי.
חופש לפלסטין 🇵🇸 כל הכוח למעמד העובדים :hammersickle: كل القوة للطبقة العاملة 🇵🇸 الحرية لفلسطين
ضد الصهيونية, الرجعية العربية والإمبريالية :lol: נגד הציונות, הריאקציה הערבית והאימפריאליזם
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  977 לייקים
יצירת קשר:

pelegs כתב: 07 פברואר 2021, 17:50
הפועל כתב: 07 פברואר 2021, 16:49
dino כתב: 07 פברואר 2021, 16:03 חייבים להתחיל לפתוח את הסגר? מוכנים לעליה בתחלואה כשיפתחו את מערכת החינוך? לא מבין מה העניין לפתוח
או שאין לך ילדים במערכת החינוך, או שלא יצא לך לדבר מספיק עם הורים מסביבך בשבועות האחרונים.
אני מבין שילדים בבית כל היום זה מתיש, אבל עלייה בתחלואה, עוד מאות מתים והתמשכות של המגיפה בעוד כמה חודשים/שנים זה קקי לא נורמלי.
כן, אבל מעבר לברור מאליו שאנשים צריכים לעבוד הילדים מתחרפנים בבית. אנחנו כבר שנה בעסק הזה. ילדים מאבדים כישורים חברתיים, מסגרות מתפרקות, תלמידים מאבדים שנת לימודים. באיזשהו שלב אנשים אומרים לעצמם האם הנזק שבפתיחה יותר גרוע מעוד חודשים על גבי חודשים של נזק כלכלי, חברתי, חינוכי, מה שאתה רוצה.
לא נראה לי שמישהו יכול לאמר בוודאות מוחלטת והוגנות שהם טועים.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
סמל אישי של משתמש
pelegs
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 18:56
קיבל.ה  800 לייקים

יכול להיות שעבור ילדים עדיף לגדול עם מגע חברתי וסבא וסבתא מתים, בתי חולים בלתי מתפקדים, כלכלה מקרטעת במקרה הטוב, הורים שלפעמים לא יכולים לעבוד כי המחלה מונעת מהם (אולי הם היו מגיעים לאשפוז אם בתי החולים לא היו קורסים), ומורים ומבוגרים אחרים סביבם שמדי פעם פשוט מתים מהמחלה. באמת שאני לא יודע, אני לא פסיכולוג ילדים.
חופש לפלסטין 🇵🇸 כל הכוח למעמד העובדים :hammersickle: كل القوة للطبقة العاملة 🇵🇸 الحرية لفلسطين
ضد الصهيونية, الرجعية العربية والإمبريالية :lol: נגד הציונות, הריאקציה הערבית והאימפריאליזם
הפוסט קיבל לייק אחדNoam
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

הפועל כתב: 07 פברואר 2021, 16:49
dino כתב: 07 פברואר 2021, 16:03 חייבים להתחיל לפתוח את הסגר? מוכנים לעליה בתחלואה כשיפתחו את מערכת החינוך? לא מבין מה העניין לפתוח
או שאין לך ילדים במערכת החינוך, או שלא יצא לך לדבר מספיק עם הורים מסביבך בשבועות האחרונים.
ברור שיש לי(אולי לא כזה ברור) וברור שיצא לי, אבל מה אפשר לעשות? זה יהיה בערך כמו להתעקש להכנס לנסוע ברכב בלי בלמים, כי צריך להגיע ליעד.
הרי ברור שפתיחה תביא לעלייה בתחלואה ואז יצטרכו לסגור שוב(או שיחליטו להכיל באיזשהי צורה עליה מתמדת בתחלואה)
היות ולא מסוגלים בישראל לייצר מצב של רמזור, אז זה לפתוח=תחלואה עולה
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  977 לייקים
יצירת קשר:

pelegs כתב: 07 פברואר 2021, 20:24 יכול להיות שעבור ילדים עדיף לגדול עם מגע חברתי וסבא וסבתא מתים, בתי חולים בלתי מתפקדים, כלכלה מקרטעת במקרה הטוב, הורים שלפעמים לא יכולים לעבוד כי המחלה מונעת מהם (אולי הם היו מגיעים לאשפוז אם בתי החולים לא היו קורסים), ומורים ומבוגרים אחרים סביבם שמדי פעם פשוט מתים מהמחלה. באמת שאני לא יודע, אני לא פסיכולוג ילדים.
סבא וסבתא, לפחות במגזר שלנו, ברובם מחוסנים. להורים ורוב מוחלט של המורים הסיכון הוא (יחסית) מזערי. והכלכלה מקרטעת בכל מקרה.
שנינו לא פסיכולוג ילדים ומומחים לחינוך, אבל שנינו מבינים שכשילד יושב שנה בבית, מתנתק מהחברה, מתחיל לאמץ כל מיני הרגלים רעים מאד, ומאבד שנת לימודים שלמה זה נזק אדיר שילווה אותו (ואת כל הדור שלו כמובן) עוד שנים ארוכות.
ברור שהנזק של קריסת בתי חולים הוא גם גדול מאד. אבל בנקודת המן הנוכחית לא נראה שזה הולך להשתפר מהמשך הסגר. אני אתן דוגמה אישית, שדי מייצגת לא מעט אנשים בסביבתי - דיברתי אתמול עם אחות שלי. ההורים שלנו אחרי שבקושי יצאו מהבית בשנה האחרונה כבר מחוסנים אחרי מנה שניה. הילדה שלה לעומת זאת, בת 12 חנונית חמודה וילדה חברותית, הולכת לישון באמצע הלילה, לא נפגשת ולא רוצה כבר להיפגש כמעט עם אף אחד, אחרי שנה בזום כבר מזמן הפסיקה ללמוד מעשית. למה יש לה לצפות עכשיו?
עוד כמה חודשים של החרא הזה במקרה הטוב, וזה על רקע הפתיחה המוחלטת של החרדים וכשבגדול בשלב הזה די ברור שהנפגעים קשה מוטים חזק לקקות ומטומטמים שלא מוכנים להתחסן ו/או להגן על עצמם (חרדים, מסורתיים, קצת ערבים בקיצור). אולי לך קל לאמר לאנשים כמו אחותי שיחשקו שיניים, ואין מה לעשות. לי אישית אחרי שנה זה יותר קשה כבר.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
סמל אישי של משתמש
pelegs
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 18:56
קיבל.ה  800 לייקים

לי קל להגיד הרבה דברים, הרי אני לא בסכנה בכלל מפתיחת הסגר, כי אני לא חי בארץ. אבל אני כן מודאג מאד מהשילוב של פתיחת הסגר + האטה בקצב החיסונים + מוטציות. מדובר בסערה כמעט מושלמת, ואני בכלל לא משוכנע שמה שאתה מתאר לא עדיף. כאילו כן, המצב חרא, אבל עדיף חרא על קטסטרופה.
חופש לפלסטין 🇵🇸 כל הכוח למעמד העובדים :hammersickle: كل القوة للطبقة العاملة 🇵🇸 الحرية لفلسطين
ضد الصهيونية, الرجعية العربية والإمبريالية :lol: נגד הציונות, הריאקציה הערבית והאימפריאליזם
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  977 לייקים
יצירת קשר:

אני גם מודאג מאד. אבל לי יש ילדים בגיל גן, ואני גם יכול להרשות לעצמי להישאר איתם בבית. בשלב הזה כאמור קשה לאמר לאנשים שהילדים שלהם נרקבים כבר שנה בבית מול מסכים שהם צריכים להמשיך לסבול עוד ועוד, כשזה בעיקר בשביל אנשים כנ"ל, וכאשר הממשלה לא מסוגלת (בעיקר לא רוצה האמת) לאכוף ולתכנן שום דבר שלא כולל את המשך הריקבון הזה.
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  1085 לייקים

Don't do the crime, if you can't do the time.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1233 לייקים

מנסיוני האישי ילדים גדולים, מג' ומעלה, יכולים ללמוד בזום, וכל עוד אין להם חיסון כנראה שעדיף שזה מה שיקרה.
גנים וכיתות א-ב חייבים את הבייביסיטר של המדינה, זה קשה מאד לטפל בהם ולעבוד.
חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
סמל אישי של משתמש
kruvi
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 15:54
קיבל.ה  304 לייקים

הבעיה היא שההסתכלות שלנו על מערכת החינוך, מגיעה מנקודת המבט שהמחלה כמעט ולא פוגעת בילדים, ופתיחת מערכת החינוך מסכנת יותר את הסביבה מאשר את הילדים עצמם.
אני חושב שהפרשנות הזו כבר לא נכונה לאחר הגעת הווריאנט הבריטי. בחודשיים האחרונים עלייה של פי 4 במספר הילדים המאומתים, וזה כשמערכת החינוך סגורה.
אני באמת לא יודע מה הצעד הנכון בשלב הזה. מצד אחד כואב לי לראות את הבת שלי נרקבת בבית, מצד שני מפחיד אותי לשלוח אותה לגן בשלב הזה.
הפוסט קיבל לייק אחדEl dudernio
J-R
הצטרף: 24 דצמבר 2020, 13:09
קיבל.ה  36 לייקים

אין על מכחישי החיסונים בגרמניה.
חומר הרדמה לסוסים מדילר חסר שיניים ישר למוח -IN
חיסון של מיטב המוחות בעולם-OUT
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

ברמת העקרון, אם יכולים באמת להקפיד ולאכוף פתיחה מבוקרת רק במקומות ירוקים(כולל מה לעשות, מורים ממקומות אדומים שעובדים במקומות ירוקים, ישארו בביתם, גם ילדים באותו מצב), אז אפשר ככה להתחיל, אבל מי באמת מאמין שאפשר לבצע את זה בלי פוליטיקה ובלי חיפופים?
סמל אישי של משתמש
kruvi
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 15:54
קיבל.ה  304 לייקים

dino כתב: 08 פברואר 2021, 09:19 ברמת העקרון, אם יכולים באמת להקפיד ולאכוף פתיחה מבוקרת רק במקומות ירוקים(כולל מה לעשות, מורים ממקומות אדומים שעובדים במקומות ירוקים, ישארו בביתם, גם ילדים באותו מצב), אז אפשר ככה להתחיל, אבל מי באמת מאמין שאפשר לבצע את זה בלי פוליטיקה ובלי חיפופים?
עזוב ברור שזה לא מציאותי.
בשלב הזה אין בכלל טעם לדבר על "מה צריך לעשות" כי ברור שלא מתקבלת שום החלטה משיקולים ענייניים לטובת הציבור.
כל אחד צריך לנסות ולשמור על עצמו ומשפחתו כמה שיותר וזהו.
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  977 לייקים
יצירת קשר:

its-sick כתב: 08 פברואר 2021, 08:19 מנסיוני האישי ילדים גדולים, מג' ומעלה, יכולים ללמוד בזום, וכל עוד אין להם חיסון כנראה שעדיף שזה מה שיקרה.
גנים וכיתות א-ב חייבים את הבייביסיטר של המדינה, זה קשה מאד לטפל בהם ולעבוד.
אני חושש שניסיונך האישי אינו מאד מייצג
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
סמל אישי של משתמש
אבו-דגל
הצטרף: 19 נובמבר 2020, 00:45
קיבל.ה  56 לייקים

רק תראו לאן הטרלול של משרד הבריאות והפיכת הקורונה לשואה השקטה מביאים אתכם - ילדים משחקים זה מסוכן, בתי ספר מסוכן, מפגשים חברתיים מסוכן אבל הפגנות לא ותפילות כן, בחירות זה סבבה לא מדבק בכלל.

"אנחנו מודדים תחלואה" - מעולם לא מדדו פה תחלואה כי נגיף מהסוג הזה הוא לא מדיד ומפתח מוטציות (והיי ידענו את זה ממרץ 20 לפני ההשתוללות אבל אל תספרו על זה) וממציאים "מקדם הדבקה" שזה פשוט נתון מומצא שמסתמך על נתונים מצוצים במקרה הטוב ולכן לא מייצג כלום, בטח לא רף תחלואה כלשהו.
"נלחמים בקורונה" - על ידי צמצום וחניקה של כל המעמדות מתחת לאלפיון העליון ושלילת זכויות בסיסית, זכויות יתר לבעלי כסף ועמדות כח דרך משרד הבריאות באישור פרטי.
"החרדים אשמים" - מסע דה לגיטימציה שלא היה כמותו מאז השואה מתוזמר היטב כנגד מי שמתנגד ללכת עם הזרם, גם אם את המחיר בעיקר הוא משלם.
"החיסונים יעילים" - אבל הם לא מונעים תמותה או תחלואה לפי עובדות סטטיסטיות, אנחנו בסגר והתמותה יציבה, האם יכול להיות שזה לא קשור בכלל למחלה? בוקר טוב, עוד תגלו שלסגר אין שום תועלת רפואית חוץ מלגרום לאנשים למות ולהצדיק את הסטטיסטיקה, מזל שאין להם עדיין את הציניות לבדוק נרצחות אלימות משפחתית אם הקורבנות נשאיות קורונה או לא, כמו שעושים בבתי החולים.
"לא עושים עלינו ניסוי קליני" - אבל מדווחים לפייזר כאילו זה הלמ"ס
"ביבי מנסה להתחמק ממשפט" - אבל הקורונה זה התראת אמת ולא עוד דרך למשול, לא עוד דרך להכשיר את השרץ.

יש קורונה, לא כצעקתה, צריך להגיד את הדברים כמו שהם, משחקים בנו משחקים מתחילת המגיפה כדי לנהל את המשבר של משרד הבריאות, עושים קמפיין בחירות וקמפיין מימון לבתי חולים על גבי המחלה, העשירים מתעשרים יותר והעניים רעבים אבל הכבשים כאן מייבבות אם צריך לשחוט מתנגדי חיסונים או להרוג אותם בגז, זה לא ייגמר בחיים, גם לא אחרי המנה החמישית והשישית שתזריקו.

תקראו לזה קונספרציה תקראו לזה איך שאתם רוצים, זה בסדר, שורה תחתונה רוצו לשלשל פתק ותצעקו רק לא ביבי ותאמינו שמישהו מנהל כאן "מלחמה" אמיתית נגד הרוח ולא עושים כרגע פוליטיקה קטנה במחיר השמדה כלכלית של אנשים רבים וענפים רבים וכל החלאות האלה שותפים לזה.
החמישייה הפותחת של האוהדים
לעודד זה להגיד "לא לאלימות"
ואהבת לקבוצתך כמוך
בנצחון או בהפסד, העיקר ההגינות
באהבה יש רק מנצחים
הכי חשוב לפרגן ביציע, ומהיציע
בשבילנו הכוכב זה אתה
...
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  1140 לייקים

אתה קצת מערבב בין טענות לגיטימיות על העירבוב בין הפוליטיקה לבין ניהול המשבר לבין המידע היחסית יבש בנושא.
למשל, בנושא החיסונים , כל בתי החולים מתחילים לפרסם נתונים על כמות החולים שמגיעים לאישפוז אחרי שחוסנו באופן מלא, מתוך אלה כמה חולים קשה ומונשמים, המספרים יותר טובים ממה שציפינו או קיווינו האמת והמשמעות היא אחת , עוד להתחסן וכמה שיותר מהר.
יש גם חישובים סטטיסטיים בהתאם לנתונים האלה שמראים כמות חולים ומתים צפוייה כפונקציה של כמות מתחסנים.
אנחנו רחוקים מהיעד שבאמת יהיה מרגיע.
אם לרגע תצליח להפריד בין הנתונים היבשים לבין הפוליטיקה אולי תצליח לראות את זה.
הפוסט קיבל 2 לייקיםלירןEl dudernio
סמל אישי של משתמש
its-sick
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:15
קיבל.ה  1233 לייקים

חוקים ואיסורים שאין מקורם ב"מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך" הם מרושעים מטבעם. לפי מדד זה הדת היהודית קרובה למעמד של רשע מוחלט.
لا إله
מי שמאמין ולא מפחד, הריהו שקול למחבל מתאבד.
נא לא לצטט הודעות של אנשים לא ראויים, שיישאר מוסתר, תודה.
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  1619 לייקים

שרשור חובה לכל מי שמתעניין במסע שעברו השקרים שכולנו מכירים, מהמוח של יורם לס ושאר הזויים לתודעה הקולקטיבית של שלושת רבעי מדינה

הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  768 לייקים

אבו-דגל כתב: 08 פברואר 2021, 19:33 יש קורונה, לא כצעקתה, צריך להגיד את הדברים כמו שהם, משחקים בנו משחקים מתחילת המגיפה כדי לנהל את המשבר של משרד הבריאות, עושים קמפיין בחירות וקמפיין מימון לבתי חולים על גבי המחלה, העשירים מתעשרים יותר והעניים רעבים אבל הכבשים כאן מייבבות אם צריך לשחוט מתנגדי חיסונים או להרוג אותם בגז, זה לא ייגמר בחיים, גם לא אחרי המנה החמישית והשישית שתזריקו.

תקראו לזה קונספרציה תקראו לזה איך שאתם רוצים, זה בסדר, שורה תחתונה רוצו לשלשל פתק ותצעקו רק לא ביבי ותאמינו שמישהו מנהל כאן "מלחמה" אמיתית נגד הרוח ולא עושים כרגע פוליטיקה קטנה במחיר השמדה כלכלית של אנשים רבים וענפים רבים וכל החלאות האלה שותפים לזה.
בלי להכנס לתוכן כי כמו שכתב מילפורד אתה מערבב טיעונים חצי לגיטימיים עם קשקושים מוחלטים, ההודעה מעניינת כי היא ממחישה בצורה טובה - כשאתה מתחיל לקרוא לאנשים כבשים, לדבר בטון היסטרי ולקרוא ל״אתם״ מדומיינים להתעורר - אז תדע שעברת את הגבול ה(לא כל כך) דק בין אדם עם חשיבה עצמאית וביקורתית לבין מגויס לגיטימי לצד קיו אנוניסטים למחקר על דפוסי חשיבה קונספירטיביים
הפוסט קיבל 2 לייקיםהפועלNoam
סמל אישי של משתמש
pelegs
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 18:56
קיבל.ה  800 לייקים

פרימו לוי כתב: 08 פברואר 2021, 21:45
אבו-דגל כתב: 08 פברואר 2021, 19:33 יש קורונה, לא כצעקתה, צריך להגיד את הדברים כמו שהם, משחקים בנו משחקים מתחילת המגיפה כדי לנהל את המשבר של משרד הבריאות, עושים קמפיין בחירות וקמפיין מימון לבתי חולים על גבי המחלה, העשירים מתעשרים יותר והעניים רעבים אבל הכבשים כאן מייבבות אם צריך לשחוט מתנגדי חיסונים או להרוג אותם בגז, זה לא ייגמר בחיים, גם לא אחרי המנה החמישית והשישית שתזריקו.

תקראו לזה קונספרציה תקראו לזה איך שאתם רוצים, זה בסדר, שורה תחתונה רוצו לשלשל פתק ותצעקו רק לא ביבי ותאמינו שמישהו מנהל כאן "מלחמה" אמיתית נגד הרוח ולא עושים כרגע פוליטיקה קטנה במחיר השמדה כלכלית של אנשים רבים וענפים רבים וכל החלאות האלה שותפים לזה.
בלי להכנס לתוכן כי כמו שכתב מילפורד אתה מערבב טיעונים חצי לגיטימיים עם קשקושים מוחלטים, ההודעה מעניינת כי היא ממחישה בצורה טובה - כשאתה מתחיל לקרוא לאנשים כבשים, לדבר בטון היסטרי ולקרוא ל״אתם״ מדומיינים להתעורר - אז תדע שעברת את הגבול ה(לא כל כך) דק בין אדם עם חשיבה עצמאית וביקורתית לבין מגויס לגיטימי לצד קיו אנוניסטים למחקר על דפוסי חשיבה קונספירטיביים
אני חייב לציין שזה ממש מרשים איך כל ממשלות העולם - כולל מדינות אויבות כגון ישראל/איראן/סוריה, ארה"ב/רוסיה/סין וכו' - החליטו יחד לדפוק את האזרחים שלהן עם כל מיני הגבלות למניעת מגיפה מדומיינת, למרות שלכל אחת מהן היתרון הפוליטי יהיה דווקא להתנהג כרגיל כאשר יש כאוס באחרות. זה ממש כאילו מדובר במגיפה אמיתית ומסוכנת.
חופש לפלסטין 🇵🇸 כל הכוח למעמד העובדים :hammersickle: كل القوة للطبقة العاملة 🇵🇸 الحرية لفلسطين
ضد الصهيونية, الرجعية العربية والإمبريالية :lol: נגד הציונות, הריאקציה הערבית והאימפריאליזם
סמל אישי של משתמש
אבו-דגל
הצטרף: 19 נובמבר 2020, 00:45
קיבל.ה  56 לייקים

pelegs כתב: 08 פברואר 2021, 22:10
פרימו לוי כתב: 08 פברואר 2021, 21:45
אבו-דגל כתב: 08 פברואר 2021, 19:33 יש קורונה, לא כצעקתה, צריך להגיד את הדברים כמו שהם, משחקים בנו משחקים מתחילת המגיפה כדי לנהל את המשבר של משרד הבריאות, עושים קמפיין בחירות וקמפיין מימון לבתי חולים על גבי המחלה, העשירים מתעשרים יותר והעניים רעבים אבל הכבשים כאן מייבבות אם צריך לשחוט מתנגדי חיסונים או להרוג אותם בגז, זה לא ייגמר בחיים, גם לא אחרי המנה החמישית והשישית שתזריקו.

תקראו לזה קונספרציה תקראו לזה איך שאתם רוצים, זה בסדר, שורה תחתונה רוצו לשלשל פתק ותצעקו רק לא ביבי ותאמינו שמישהו מנהל כאן "מלחמה" אמיתית נגד הרוח ולא עושים כרגע פוליטיקה קטנה במחיר השמדה כלכלית של אנשים רבים וענפים רבים וכל החלאות האלה שותפים לזה.
בלי להכנס לתוכן כי כמו שכתב מילפורד אתה מערבב טיעונים חצי לגיטימיים עם קשקושים מוחלטים, ההודעה מעניינת כי היא ממחישה בצורה טובה - כשאתה מתחיל לקרוא לאנשים כבשים, לדבר בטון היסטרי ולקרוא ל״אתם״ מדומיינים להתעורר - אז תדע שעברת את הגבול ה(לא כל כך) דק בין אדם עם חשיבה עצמאית וביקורתית לבין מגויס לגיטימי לצד קיו אנוניסטים למחקר על דפוסי חשיבה קונספירטיביים
אני חייב לציין שזה ממש מרשים איך כל ממשלות העולם - כולל מדינות אויבות כגון ישראל/איראן/סוריה, ארה"ב/רוסיה/סין וכו' - החליטו יחד לדפוק את האזרחים שלהן עם כל מיני הגבלות למניעת מגיפה מדומיינת, למרות שלכל אחת מהן היתרון הפוליטי יהיה דווקא להתנהג כרגיל כאשר יש כאוס באחרות. זה ממש כאילו מדובר במגיפה אמיתית ומסוכנת.
ALLIED FORCES, כוחות הציר, האו"ם, נאט"ו, ארגון הבריאות העולמי וכו', הרי ממשלות לא משתפות פעולה בשום נושא ולכן כל הטיעון על זה שעושים עלינו שעטנז לא הגיוני...
לפני שאתה הופך את זה לרב אמנון יצחק וזה לא, אני לא טוען שזו קונספרציה עולמית או שת"פ מחתרתי להשמדת האנושות או משהו כזה, אני כן טוען שעושים על זה רווחים כמו בכל מלחמה\משבר עולמי היסטורית.
אני לא מתנגד חיסונים אבל משוכנע שאין סיכוי שיש כרגע חיסון יעיל באמת לנגיף מהסוג הזה שמפתח מוטציות שונות ולכן לתלות את התקווה בחיסונים ולצעוק על אנשים שחוששים להתחסן מסיבותיהם כאיזה נאצים פוטנציאלים ולהציע להגביל להם את החופש , זה בדיוק ההוכחה שזה לא משנה אם זו קונספרציה או לא , זו המציאות הפאשיזם ניצח ומי שיותר פאשיסט בהצעותיו אלה הדעות הליגטימיות היום שאנשים תומכים בהן כאן.
לא רשמתי שאין קורונה, רשמתי שלא כצעקתה חד משמעית עומד ותומך בזה מהעמוד הראשון עד היום, אגב כבר בעמוד שתיים או שלוש הציגו אותי כרוצח חסר אחריות ואגואיסט בנושא החיסונים וחוסר היעילות הדיי צפוי שלהם בבלימת המגייפה, אבל כמו שאמרתי אני שמח מזה, זה רק מוכיח את הטענה שלי, המגיפה זה פאשיזם בחסות מחלה עונתית חדשה לא משמעותית.
החמישייה הפותחת של האוהדים
לעודד זה להגיד "לא לאלימות"
ואהבת לקבוצתך כמוך
בנצחון או בהפסד, העיקר ההגינות
באהבה יש רק מנצחים
הכי חשוב לפרגן ביציע, ומהיציע
בשבילנו הכוכב זה אתה
...
סמל אישי של משתמש
pelegs
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 18:56
קיבל.ה  800 לייקים

אבו-דגל כתב: 08 פברואר 2021, 22:36
pelegs כתב: 08 פברואר 2021, 22:10
פרימו לוי כתב: 08 פברואר 2021, 21:45
בלי להכנס לתוכן כי כמו שכתב מילפורד אתה מערבב טיעונים חצי לגיטימיים עם קשקושים מוחלטים, ההודעה מעניינת כי היא ממחישה בצורה טובה - כשאתה מתחיל לקרוא לאנשים כבשים, לדבר בטון היסטרי ולקרוא ל״אתם״ מדומיינים להתעורר - אז תדע שעברת את הגבול ה(לא כל כך) דק בין אדם עם חשיבה עצמאית וביקורתית לבין מגויס לגיטימי לצד קיו אנוניסטים למחקר על דפוסי חשיבה קונספירטיביים
אני חייב לציין שזה ממש מרשים איך כל ממשלות העולם - כולל מדינות אויבות כגון ישראל/איראן/סוריה, ארה"ב/רוסיה/סין וכו' - החליטו יחד לדפוק את האזרחים שלהן עם כל מיני הגבלות למניעת מגיפה מדומיינת, למרות שלכל אחת מהן היתרון הפוליטי יהיה דווקא להתנהג כרגיל כאשר יש כאוס באחרות. זה ממש כאילו מדובר במגיפה אמיתית ומסוכנת.
ALLIED FORCES, כוחות הציר, האו"ם, נאט"ו, ארגון הבריאות העולמי וכו', הרי ממשלות לא משתפות פעולה בשום נושא ולכן כל הטיעון על זה שעושים עלינו שעטנז לא הגיוני...
לפני שאתה הופך את זה לרב אמנון יצחק וזה לא, אני לא טוען שזו קונספרציה עולמית או שת"פ מחתרתי להשמדת האנושות או משהו כזה, אני כן טוען שעושים על זה רווחים כמו בכל מלחמה\משבר עולמי היסטורית.
אני לא מתנגד חיסונים אבל משוכנע שאין סיכוי שיש כרגע חיסון יעיל באמת לנגיף מהסוג הזה שמפתח מוטציות שונות ולכן לתלות את התקווה בחיסונים ולצעוק על אנשים שחוששים להתחסן מסיבותיהם כאיזה נאצים פוטנציאלים ולהציע להגביל להם את החופש , זה בדיוק ההוכחה שזה לא משנה אם זו קונספרציה או לא , זו המציאות הפאשיזם ניצח ומי שיותר פאשיסט בהצעותיו אלה הדעות הליגטימיות היום שאנשים תומכים בהן כאן.
לא רשמתי שאין קורונה, רשמתי שלא כצעקתה חד משמעית עומד ותומך בזה מהעמוד הראשון עד היום, אגב כבר בעמוד שתיים או שלוש הציגו אותי כרוצח חסר אחריות ואגואיסט בנושא החיסונים וחוסר היעילות הדיי צפוי שלהם בבלימת המגייפה, אבל כמו שאמרתי אני שמח מזה, זה רק מוכיח את הטענה שלי, המגיפה זה פאשיזם בחסות מחלה עונתית חדשה לא משמעותית.
אז קודם כל, כפי שכבר כתבתי לך פעם בשרשור: אתה צריך ללמוד מה זה פאשיזם. אתה זורק את המושג הזה על משהו שפשוט לא מתאים להגדרה בשום אופן. וזה לא שאני מתעקש על סמנטיקה - כשצועקים פאשיזם על כל דבר שנדמה קצת אוטוריטרי (לא שזה העניין עם ההגבלות, אבל אני אזרום איתך לצורך הדיון), מפסיקים לזהות ולהילחם בפאשיזם האמיתי. והוא קיים ומסוכן מאד בכל העולם המערבי כרגע.

בכל מקרה, לנושא: אתה זורק שטויות בלי שום סימוכין. אתה יכול להיות משוכנע שאין חיסון, אבל זה לא משנה את העובדה שדווקא יש יותר מחיסון אחד, כל אחד מהם שמחלקים במערב נבדק על עשרות אלפי אנשים, ובינתיים הנתונים די קונסיסטנטיים - חיסוני ה-mRNA יעילים במעל ל-95%, חיסוני הוקטור יעילים במעל ל-70%. אני יודע שעבור רוב האנשים שלא התעניינו בנושא נדמה שזה משהו חדש ולא ידוע ואיך אפשר בכלל להעריך את היעילות וכו' - אבל ממש לא מדובר ברעיונות חדשים. אני כימאי בהכשרתי, יש לי רקע בביופיזיקה וקראתי על הנושא די הרבה (ספרות מקצועית, לא בלוגים) - ובאמת שמדובר במנגנון חיסוני שנחקר מאז שנות התשעים, ויודעים עליו המון. ואני עוד סתם מאסטר בכימיה, לא חוקר מקצועי באימינולוגיה, אז בוודאי שהם יודעים על הנושא "קצת" יותר ממני. כל המסמכים, המחקרים והאישורים זמינים באופן פתוח לכולם, לא מסתירים שוב דבר מהציבור. הכל נמצא באתרים של ה-CDC וה-FDA. אני יכול, למשל, לעבור איתך על מרכיבי החיסון אחד-אחד, ולהסבירלך מה כל אחד עושה שם. אנשים אחרים שמתעסקים באימונולוגיה יכולים לעבור איתך על כל החומר בנושא ולהסביר לך בדיוק מה ולמה ואיך הכל פועל.

המציאות היא שכרגע הדבר היחיד שעומד בינינו לבין סוף המגיפה המזדיינת הזו זה היכולת לחסן כמה שיותר מהאוכלוסיה כמה שיותר מהר. ככל שנתעכב, ככה גדלים הסיכויים למוטציות שתהיינה יותר עמידות לחיסונים, ואז נצטרך לחכות עוד כמה חודשים עד שיבחנו את החיסונים החדשים (ויש סיבה שזה רק כמה חודשים ולא כמה שנים, זה נעוץ בשיטת החיסון מבוססת ה-mRNA, גם את זה אני יכול להסביר לך אם אתה מעוניין). וככה זה יהיה שוב ושוב ושוב עד שנאלץ לוותר ולחיות עם המחלה הזו כל הזמן, עם כלכלה חצי מתפקדת ואיסורי מעבר בין מדינות.

אני לא יודע אם אתה אגואיסט או לא, אין לי מושג מה מונע ממך להתחסן, אני מניח שזה הפחד מהלא מוכר בחיסון. אם זו הסיבה, כאמור, אשמח להסביר הכל.
חופש לפלסטין 🇵🇸 כל הכוח למעמד העובדים :hammersickle: كل القوة للطبقة العاملة 🇵🇸 الحرية لفلسطين
ضد الصهيونية, الرجعية العربية والإمبريالية :lol: נגד הציונות, הריאקציה הערבית והאימפריאליזם
הפוסט קיבל 7 לייקיםהפועלNoamKingAlpacaלירןEl dudernioיפתח16ff0000
אדום מטלי
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 23:50
קיבל.ה  557 לייקים

ובעניין הסגר:
באוסטרליה הסגר עבד, מצוין.
כרגע זו מדינה שמנהלת בתוכה חיים רגילים לגמרי. לכל אורך חודש מרץ הקודם המספרים כאן היו דומים מאד לישראל, אח''כ נרגע, ביולי אוגוסט היה גל שני רק בויקטוריה (גם הוא בגלל מחדל של הממשלה), שהיה קשה הרבה יותר מראשון, אבל אבל הסתיים לחלוטין. אין קורונה.

אני לא מביע דעתי על איך לעשות את הסגר, מה מחיר סביר ומה לא (וברור שיש כאן מחיר כלכלי כבד לסגר שבוצע), אבל אין כאן קורונה כרגע, אז מסתבר שיש דברים שאפשר לעשות, עם קצת סדר ומשמעת.
עוד לא התחילו לחסן כאן, אגב.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  2017 לייקים

אדום מטלי כתב: 09 פברואר 2021, 01:16 ובעניין הסגר:
באוסטרליה הסגר עבד, מצוין.
כרגע זו מדינה שמנהלת בתוכה חיים רגילים לגמרי. לכל אורך חודש מרץ הקודם המספרים כאן היו דומים מאד לישראל, אח''כ נרגע, ביולי אוגוסט היה גל שני רק בויקטוריה (גם הוא בגלל מחדל של הממשלה), שהיה קשה הרבה יותר מראשון, אבל אבל הסתיים לחלוטין. אין קורונה.

אני לא מביע דעתי על איך לעשות את הסגר, מה מחיר סביר ומה לא (וברור שיש כאן מחיר כלכלי כבד לסגר שבוצע), אבל אין כאן קורונה כרגע, אז מסתבר שיש דברים שאפשר לעשות, עם קצת סדר ומשמעת.
עוד לא התחילו לחסן כאן, אגב.
הגיע לשם הוריאנט הבריטי/דרום אפריקאי?
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  1260 לייקים

dino כתב: 09 פברואר 2021, 08:55
אדום מטלי כתב: 09 פברואר 2021, 01:16 ובעניין הסגר:
באוסטרליה הסגר עבד, מצוין.
כרגע זו מדינה שמנהלת בתוכה חיים רגילים לגמרי. לכל אורך חודש מרץ הקודם המספרים כאן היו דומים מאד לישראל, אח''כ נרגע, ביולי אוגוסט היה גל שני רק בויקטוריה (גם הוא בגלל מחדל של הממשלה), שהיה קשה הרבה יותר מראשון, אבל אבל הסתיים לחלוטין. אין קורונה.

אני לא מביע דעתי על איך לעשות את הסגר, מה מחיר סביר ומה לא (וברור שיש כאן מחיר כלכלי כבד לסגר שבוצע), אבל אין כאן קורונה כרגע, אז מסתבר שיש דברים שאפשר לעשות, עם קצת סדר ומשמעת.
עוד לא התחילו לחסן כאן, אגב.
הגיע לשם הוריאנט הבריטי/דרום אפריקאי?
המדינה סגורה הרמטית לדעתי.

יש אזרחים אוסטרלים שכבר שנה בחו"ל ללא יכולת חזרה למדינה
שליחת תגובה