דף 1 מתוך 1

חוויה מהשירות של המועדון

נשלח: 14 יולי 2021, 15:36
על ידי בונדרוב
אהלן,
לאחר שרכשתי בחנות המקוונת של המועדון(כדורגל), עלו לי מספר שאלות בנוגע למוצרים שרכשתי, ניסיתי לפנות תחילה במייל שהיה מצורף בקבלה ולא קיבלתי תשובה.
לאחר מכן שלחתי הודעה בפייסבוק לעמוד הרשמי של המועדון והתשובה שקיבלתי הייתה פשוט זלזול בי כאוהד/לקוח ודי מבזה באופן כללי.
יצא לי לשוחח עם כמה חברים על נושא השירות של המועדון וגם על החנות וכולם היו באותה התחושה ששתי המחלקות מתנהלות רע מאוד.

כבר כמה זמן שאני הולך עם התחושה המבאסת הזאת, ועכשיו כשמתפנה לי קצת זמן החלטתי לבדוק את הנושא טיפה יותר לעומק ולבצע מדגם קטן.
אני עדיין לא יודע בדיוק מה אעשה עם הנתונים שאני אוסף, יש בי תקווה שבעתיד אציג אותם למישהו מהמועדון ואולי זה יוביל לשינוי (או שלא)

בכל מקרה, אני מצרף כאן את השאלון. השאלון באמת קצר (לוקח מקסימום שתי דקות למלא אותו), אשמח לשיתוף פעולה וגם להערות/עצות :rose:

https://forms.gle/R9tdkC4h5ZcBiTFR9

Re: חוויה מהשירות של המועדון

נשלח: 14 יולי 2021, 23:48
על ידי De Niro
בונדרוב כתב:אהלן,
לאחר שרכשתי בחנות המקוונת של המועדון(כדורגל), עלו לי מספר שאלות בנוגע למוצרים שרכשתי, ניסיתי לפנות תחילה במייל שהיה מצורף בקבלה ולא קיבלתי תשובה.
לאחר מכן שלחתי הודעה בפייסבוק לעמוד הרשמי של המועדון והתשובה שקיבלתי הייתה פשוט זלזול בי כאוהד/לקוח ודי מבזה באופן כללי.
יצא לי לשוחח עם כמה חברים על נושא השירות של המועדון וגם על החנות וכולם היו באותה התחושה ששתי המחלקות מתנהלות רע מאוד.

כבר כמה זמן שאני הולך עם התחושה המבאסת הזאת, ועכשיו כשמתפנה לי קצת זמן החלטתי לבדוק את הנושא טיפה יותר לעומק ולבצע מדגם קטן.
אני עדיין לא יודע בדיוק מה אעשה עם הנתונים שאני אוסף, יש בי תקווה שבעתיד אציג אותם למישהו מהמועדון ואולי זה יוביל לשינוי (או שלא)

בכל מקרה, אני מצרף כאן את השאלון. השאלון באמת קצר (לוקח מקסימום שתי דקות למלא אותו), אשמח לשיתוף פעולה וגם להערות/עצות :rose:

https://forms.gle/R9tdkC4h5ZcBiTFR9
תפנה לבועז תושב בלינקדאין.
ותבקש לדבר עם המנכ"לית של המועדון.
המון הצלחה.

Re: חוויה מהשירות של המועדון

נשלח: 16 יולי 2021, 17:28
על ידי בונדרוב
De Niro כתב: 14 יולי 2021, 23:48
בונדרוב כתב:אהלן,
לאחר שרכשתי בחנות המקוונת של המועדון(כדורגל), עלו לי מספר שאלות בנוגע למוצרים שרכשתי, ניסיתי לפנות תחילה במייל שהיה מצורף בקבלה ולא קיבלתי תשובה.
לאחר מכן שלחתי הודעה בפייסבוק לעמוד הרשמי של המועדון והתשובה שקיבלתי הייתה פשוט זלזול בי כאוהד/לקוח ודי מבזה באופן כללי.
יצא לי לשוחח עם כמה חברים על נושא השירות של המועדון וגם על החנות וכולם היו באותה התחושה ששתי המחלקות מתנהלות רע מאוד.

כבר כמה זמן שאני הולך עם התחושה המבאסת הזאת, ועכשיו כשמתפנה לי קצת זמן החלטתי לבדוק את הנושא טיפה יותר לעומק ולבצע מדגם קטן.
אני עדיין לא יודע בדיוק מה אעשה עם הנתונים שאני אוסף, יש בי תקווה שבעתיד אציג אותם למישהו מהמועדון ואולי זה יוביל לשינוי (או שלא)

בכל מקרה, אני מצרף כאן את השאלון. השאלון באמת קצר (לוקח מקסימום שתי דקות למלא אותו), אשמח לשיתוף פעולה וגם להערות/עצות :rose:

https://forms.gle/R9tdkC4h5ZcBiTFR9
תפנה לבועז תושב בלינקדאין.
ותבקש לדבר עם המנכ"לית של המועדון.
המון הצלחה.
תודה רבה, זה היה פלוס מינוס התכנון.
לצערי מהרגע שפרסמתי כאן את השאלון פחות מ-10 אנשים ענו עליו ואין לי מספיק נתונים לעבוד איתם, אז ככל הנראה הרעיון ייגנז.

Re: חוויה מהשירות של המועדון

נשלח: 16 יולי 2021, 17:34
על ידי De Niro
בונדרוב כתב:
De Niro כתב: 14 יולי 2021, 23:48
בונדרוב כתב:אהלן,
לאחר שרכשתי בחנות המקוונת של המועדון(כדורגל), עלו לי מספר שאלות בנוגע למוצרים שרכשתי, ניסיתי לפנות תחילה במייל שהיה מצורף בקבלה ולא קיבלתי תשובה.
לאחר מכן שלחתי הודעה בפייסבוק לעמוד הרשמי של המועדון והתשובה שקיבלתי הייתה פשוט זלזול בי כאוהד/לקוח ודי מבזה באופן כללי.
יצא לי לשוחח עם כמה חברים על נושא השירות של המועדון וגם על החנות וכולם היו באותה התחושה ששתי המחלקות מתנהלות רע מאוד.

כבר כמה זמן שאני הולך עם התחושה המבאסת הזאת, ועכשיו כשמתפנה לי קצת זמן החלטתי לבדוק את הנושא טיפה יותר לעומק ולבצע מדגם קטן.
אני עדיין לא יודע בדיוק מה אעשה עם הנתונים שאני אוסף, יש בי תקווה שבעתיד אציג אותם למישהו מהמועדון ואולי זה יוביל לשינוי (או שלא)

בכל מקרה, אני מצרף כאן את השאלון. השאלון באמת קצר (לוקח מקסימום שתי דקות למלא אותו), אשמח לשיתוף פעולה וגם להערות/עצות :rose:

https://forms.gle/R9tdkC4h5ZcBiTFR9
תפנה לבועז תושב בלינקדאין.
ותבקש לדבר עם המנכ"לית של המועדון.
המון הצלחה.
תודה רבה, זה היה פלוס מינוס התכנון.
לצערי מהרגע שפרסמתי כאן את השאלון פחות מ-10 אנשים ענו עליו ואין לי מספיק נתונים לעבוד איתם, אז ככל הנראה הרעיון ייגנז.
אולי כדאי שתפרסם בפייסבוק בקבוצת אוהדי הפועל או דרך דף HTA כדי לקבל יותר הענות.
שם יש מסה גדולה יותר של אוהדים.